Koronavirüs ile mücadele kapsamında çalışmalarını aralıksız sürdüren Esenyurt Belediyesi, vatandaşların sağlığı için belediyecilik işlemlerini online yapabilme imkanı sağlıyor. Vatandaşlar, Belediye’nin web sitesi üzerinden birçok işlemi evlerinden çıkmadan gerçekleştirebilecek.
Esenyurt Belediyesi, tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüse karşı vatandaşın hayatını kolaylaştıracak adımlar atmaya devam ediyor. Virüsün yayılımını engellemek için alınan tedbirler doğrultusunda Esenyurt Belediyesi, vatandaşların evlerinden çıkmadan birçok belediye işlemini gerçekleştirebilmesi adına online hizmet ağını genişletti. ‘Evde ol Güvende Kal’ çağrısıyla vatandaşların ihtiyaç olmadığı durumlarda sokağa çıkmaması gerektiğini her fırsatta vurgulayan Esenyurt Belediyesi, vatandaşların hayatını kolaylaştırmak için hayata soktuğu e-belediye hizmetini genişleterek salgın dönemi bitene kadar ödeme, istek-şikayet, imar durumu gibi birçok işleme bir tıkla ulaşabilme imkanı sunuyor.
TÜM ÖDEMELER VE TALEP TAKİPLERİ YAPILABİLECEK
Esenyurt Belediyesi’nin sunduğu online hizmet kapsamında vatandaşlar, çevre ve temizlik, emlak, ilan, arsa, bina, arazi gibi vergi ve harç ödemelerini sistem üzerinden yapabilecek. İstek-şikayet ve bilgi edinme formunun da yer aldığı sistemde vatandaşlar şikayetlerini takip ederek, kent rehberi, imar durumu, plan askı panosuna ve hesap numaralarına ulaşabilecek.